• hp-cat-rooms
חדרים

מא' ועד ת': הצצה לדירה מקסימה והזמנה | חדוה | 19 בספטמבר 2011

הדירה של אילנית דה פריס. צילום: סולל פקיאל.

התמונות שמעליי נראות אמנם כמו מתוך אחת ממהדורות אל דקור האירופאיות, אבל בעצם מדובר בדירתה הקודמת של אילנית דה פריס, שהיתה גם הטריגר להיכרות ולחברות שלנו. אילנית היא הבעלים של גלוריה מונדי (וכבר כתבתי עליה כאן), ונראתה לי כמו בחורה מגניבה כבר מפגישתנו החטופה בפתיחת החנות, אבל לא ממש יצא לנו לדבר עד שהכנתי לGOstyle כתבה על האופן שבו מעצבים בעלי חנויות וגלריות את בתיהם. בדיוק חזרתי מצילומי הפקה למגזין RUE (שטרם פורסמה) כשהחלטתי לגשת לאילנית ולומר לה, די בפשטות, "אני בטוחה שהדירה שלך מהממת, רוצה לצלם אותה ולהשתתף בכתבה?"

לשמחתי הרבה, אילנית הסכימה, וכך נולדה אחת הכתבות שלי שאני אוהבת במיוחד, חברות עם אילנית והיכרות עם סולל, הצלם המקסים שאף צילם עבורינו את ההפקה הראשונה. ולמה נזכרתי כעת בדירה של אילנית? כי אפשר לראות כאן את אחד הטרנדים הטריקיים ביותר בעיניי- כזה שרק מעצבים טובים יודעים לכופף אותו לרצונם ולהשתמש בו היטב, ואילו בידיהם של חובבנים – טוב, בואו רק נגיד שעדיף להם להימנע ממנו, לפחות במנות גדולות.

אני מדברת על שילוב טיפוגרפיה (פונטים, טקסט, אותיות) בעיצוב. נזכרתי בטרנד הזה מפני שהלילה תתקיים בטוויטר מסיבת #spahouseparty לכבוד Rooms and Words, שבחציה הראשון נדון בשילוב טיפוגרפיה וטקסט בעיצוב הבית, ובחציה השני נחגוג את בואו של הבלוגזין שאתם קוראים ממש כעת לאוויר העולם. אז אם אתם ציפורי לילה/ לא מצליחים לישון/ מכורים לטוויטר כמוני, אתם מוזמנים- כל הפרטים כאן. ואם לא, הנה הסבר מצוין לכל מי שלא מבין מה זה הטוויטר הזאתי.

ומה אתכם? הייתם משלבים טקסט בעיצוב הבית שלכם?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

יש 5 תגובות לפוסט

  1. מאת ורד:

    בוודאי שמשלבת !! מוסיף המון שיק לחלל

  2. דירה מקסימהו ואכן זה נראה צילום מאל דקור!!! כיף גדול לקבל ממך פוסטים, ללא ספק את מביאה לנו משהו חדש ומרענן שהיינו מאוד רעבות לו!!!
     

  3. […] הבית של אילנית מ"גלוריה מונדי" […]