• hp-cat-guest
אורחים

2011-12: טילטון פנוויק | חדוה | 6 בספטמבר 2011

נכון, עדיין קשה לי להאמין שספטמבר התחיל השבוע, אבל שבועות העיצוב העולמיים (בארצות הברית, לונדון, גרמניה, והחל מהשנה- גם בפריס) מאששים את העניין ותורמים גם לאווירת סיכום השנה והטרנדים הכרוכים בה. לרגל סיום שנת העיצוב ופתיחת עונת תחזיות הטרנדים והמגמות לשנת 2012, החלטתי לארח כאן מעצבים נבחרים מהארץ ומהעולם ולשמוע את דעתם על 2011 בעיצוב, ואת התחזיות, הציפיות והתקוות שלהם לשנה הקרבה.

אן מקסוול פוסטר וסויזל דה פדרו - טילטון פנוויק. צילום: קרול דרונספילד

אן מקסוול פוסטר וסויזל דה פדרו קאנינגהם הן צמד המעצבות המוכשרות באופן יוצא דופן, שבבעלותו משרד העיצוב Tilton Fenwick. המשרד נקרא על שם הפנימיות שבהן התגוררו בשנות לימודיהן בקולג', והבחירה המפתיעה הזו בהחלט מעידה על המקוריות והתעוזה של המעצבות, שאף זיכו אותן במקום מכובד ברשימת 20 המעצבים המבטיחים לשנת 2011 של מגזין TradHome. אן וסויזל מתחזקות גם נוכחות מעוררת התפעלות במדיה החברתית ואפילו בלוג נהדר. תודה על ההשתתפות, אן וסויזל! המשיכו לקרוא כדי לראות את התשובות שלהן וגם מקבץ מעבודותיהן.

עבודות של טילטון פנוויק. צילום: פטריק קליין ומייקל רודנבוש

Rooms and Words: מה דעתכן על טרנדים בעיצוב? האם אתן חושבות שהם נחוצים או מיותרים?

Tilton Fenwick: טרנדים הם חלק בלתי נפרד מהעבר, ההווה והעתיד של העיצוב. אנחנו מעלעלות לעיתים קרובות בספרי עיצוב ישנים ומקבלות מהם השראה. ממש לאחרונה הצגנו את הפרשנות שלנו לפופים המפורסמים של בילי בולדווין בחדר שעיצבנו עבור תערוכת המעצבים בסאות' המפטון.

RW: איזה טרנד יישאר מזוהה עם שנת 2011? כזה שכשייתקלו בו בעוד כמה שנים יגידו "זה כל כך 2011"?

TF: טרנד הזיזג נמצא בכל מקום השנה- בבדים, בחיפויי קיר, שטיחים ואפילו אריחים!

RW: איזה טרנד נוכחי אתן אוהבות, והאם תמשיכו להשתמש בו בעבודתכן גם לאחר שההייפ ישכך?

TF: אנחנו כל כך שמחות על המגמה ה"ירוקה" בעולם העיצוב. אנחנו מקוות שזה יותר מטרנד חולף, ושהשמירה על העולם שלנו תהפוך למובנת מאליה בתעשייה שלנו בעתיד הקרוב.

RW: ומאיזה טרנד כבר ממש נמאס לכן?
TF: נמאס לנו לראות שמשתמשים בצורות גיאומטריות משומשות לעייפה בלי לרכך אותן באמצעות הדפסים ופטרנים שונים.
RW: יש לכן תקוות ותחזיות בתחום העיצוב לקראת 2012?
TF: אנחנו רואות קאמבק ל"קוזינס"- עיצוב נעים, חמים ונינוח! בתים ענקיים שאינם מתחשבים בקנה המידה האנושי הם נחלת העבר (או לפחות כך אנחנו מקוות!).
ומה אתכם- מה אתם חושבים על טרנדים? האם אתם מכניסים אותם לעיצוב הבית שלכם?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments are closed.