• hp-cat-rooms
חדרים

תראו מה מצאנו: לוחות דפוס | חדוה | 2 במאי 2012

לוחות דפוס פריטי עיצוב

בזמן האחרון, יש לי אובססיה קצת מוזרה: פריטים בהשראת לוחות דפוס ישנים. אם חושבים על זה לרגע, זה בעצם די מתבקש, כמעט השידוך המושלם עבור תולעת ספרים שהיא גם משוגעת לעיצוב. דפוס הוא אחד התהליכים המרתקים בעיניי: האותיות, הדיו, הטיפוגרפיה המשמעות… אני יכולה לדבר על זה שעות.

לכן, כשביתילי הזמינו אותי לחנות כדי לבחור פריט שעליו אמליץ וראיתי מרחוק את השידה הזו עם אותיות העץ שנראות כאילו היו שם מאז ומעולם, מייד הייתי חייבת לגשת ולמשש אותה, לפתוח את המגירות ולבדוק את הפרטים. אני יכולה לראות אותה משתלבת נהדר בחדר העבודה שלי, שצבעתי לאחרונה בכחול כהה. הגדלים של המגירות יתאימו בדיוק לכל העטים, כרטיסי הביקור ופריטי הסדקית שאני שומרת כי להוסיף עניין לאהיל או לווילון ונוטים ללכת לאיבוד במגירות גדולות מדי. אחרי שצילמתי אותה והעליתי לאינסטגרם, גיליתי שחברה שלי, הצלמת טארה ברדפורד, מחזיקה בשידה דומה שנבנתה במיוחד עבורה, והיא צילמה לי את חדר העבודה שבדירתה החדשה בפריז והעלתה לבלוג שלה כדי שאראה. השידה של טארה הזכירה לי את השרשראות של פאולה ביאנקו, שהבטתי בהן בערגה לא פעם דרך חלון הראווה בגן החשמל (נדמה לי שהחנות נסגרה מאז) וגם את מנורת השולחן הזו. ואז מצאתי גם את התמונה היפהפייה הזו, שגם היא תרגיש ממש בבית בחדר העבודה שלי, אני בטוחה. במקרה או שלא במקרה, הבנות מהבלוג המוצלח "הביתה" פרסמו בית שבו מגרת סדר מבית דפוס. אני מתייחסת לעניין בתור סימן לכך שהשידה ואני נועדנו זו לזו.

גם אתם משוגעים על השילוב בין טיפוגרפיה לעיצוב הבית? אם כן, אני מציעה לכם לחפש באתרים (כמו Etsy) ובחנויות וינטאג' ויד שנייה – יש המון מציאות!

פריטים: 1. שידה של קנט אנד לונדון (צילום: טארה ברדפורד) | 2. שרשרת של פאולה ביאנקו | 3. ארונית אייבי של ביתילי | 4. תמונה של רום&בורד |5. מנורת שולחן של ויוה טרה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

יש 8 תגובות לפוסט

  1. אני מאוד אוהבת את הפריטים שמשלבים בתוכם אותיות או טקסט ביתלי בהחלט הפתיעו אותי עם השידה המאוד מוצלחת הזאת.

  2. מאת ריקי כהן:

    פוסט נהדר, נהדר!

  3. מאת ריקי כהן:

    יפה מאוד, וגם אני הופתעתי מהשידה של ביתילי

  4. מאת Camila Pereira:

    I love the design of the cabinet—the alphabet letters which is favorable to kids to help them remember the alphabet letters !OMG

  5. […] עייפים, תנסו את זה). בנוסף, שלומי בנה את שולחן הקפה ממשטח של בית דפוס ומדיקט – את שניהם מצאו הוא ואביגיל בפח הפורה שמתחת […]