• hp-cat-words
מילים

על המדף (וליד המיטה ובתוך האייפד): המלצות על ספרים מעיצוב ועד ביוגרפיה | חדוה | 4 בנובמבר 2012

אני לא יודעת אם שמתם לב, אבל אני תולעת ספרים רצינית  – בעיה שרק הלכה והחמירה לאחר שהורדתי את אפליקציית הקינדל לאייפד שלי (דור 1, אבל עושה את העבודה כמו גדול). הנה כמה ספרים שאני קוראת כרגע ונהנית מהם. ולמען ההגינות והיושרה (טוב, וגם כדי לשמוע שאני לא היחידה) לא צנזרתי את הערימה. גללו למטה לקרוא את ההמלצות (לחיצה על התמונות מובילה היישר לעמודי הספרים באמזון.)

ספרי עיצוב מומלצים

אלקסה המפטון- השפה של עיצוב פנים

הספר הזה של אלקסה המפטון, מעצבת פנים בחסד, ובתו של אחד המעצבים האמריקאיים האגדיים, הוא לא רק יפהפה אלא גם מלא בטיפים ובתובנות לגבי המקצוע הזה, עיצוב פנים, ולגבי עיצוב הבית שבו אנו חיים. אני אוהבת ספרי עיצוב שאפשר ללמוד מהם ולא רק לשאוב השראה, והספר הזה הוא מועמד רציני לרשימת 10 ספרי העיצוב המומלצים שלי.

ספרי אמנות

ספר ההדפסים של אלגרה היקס

"עין לעיצוב" הוא שם הספר הזה של המעצבת והאמנית אלגרה היקס, והוא גדוש בהדפסים ובפטרנים שישובבו את נפשכם אם אתם חובבי טקסטיל או עיצוב גרפי, ויאמנו את העין שלכם גם אם אתם לא. זה לא ספר מרתק או משהו כזה – אז אל תתאכזבו – ואין בו כמעט מילים, תיאורים והגדרות, אבל השראה יש בשפע.

חובבי עיצוב או לא, צריכים גם ספר להתכרבל איתו במיטה (או על הספה, עם צ'אי לטה, בחורף הזה שעוד יבוא). הספר של פמלה ריבון מספר על שתי חברות, אחת מהן חולה בסרטן, ויש לו כל הסיכויים להפוך לצ'יזי – אבל הוא לא. הוא נפלא. הגעתי אליו דרך המלצתה של אנה-בת' צ'או, בלוגרית עיצוב נהדרת שהדמות הראשית התבססה באופן חלקי על אישיותה. הסופרת, אגב, היא אחת הבלוגריות הוותיקות והאישה שהמציאה את המונח muffin top (מה שמכנים בארץ "שניצלים").

ג'יין פונדה ביוגרפיה

אוקיי, אני מודה! מאז שאפליקציית הקינדל נכנסה לחיי, התמכרתי לביוגרפיות של שחקנים ואנשים ידועים באופן כללי. אולי זה מפני שהספרים לא תופסים מקום מוחשי על המדף ולא נראים לעיני האורחים או אולי זו ה"קנייה בקליק אחד" הארורה של הקינדל, אבל ככה זה. בינתיים, ג'יין פונדה מפתיעה בכנות שלה וגם בכתיבה הלא רעה בכלל. העובדה שהחיים שלה מרתקים דווקא לא מפתיעה אותי.

הולי בקר decor8

זה לא חדש שאני מעריכה את הולי בקר, ואני לא היחידה. הספר השני שלה תוך שנתיים מתפרסם בימים אלה, והמייל המשמח שקיבלתי מאמזון השבוע בישר לי שאקבל את הספר (שהזמנתי מראש באוגוסט) כמה שבועות לפני המתוכנן. עכשיו אני רק מחכה לפתק מהדואר! למען האמת, בשבועות האחרונים אני נמצאת בהמתנה מתמדת לפתקים מהדואר, ובעוד שהסניף הקרוב רחוק מלהוות מופת של שירות לקוחות (רחוק מאוד) כמה מהחבילות שקיבלתי היו לגמרי שוות את התורים האימתניים – פוסט על השלל יגיע בקרוב.

אז אלו ספרים נמצאים אצלכם על המדף/ ליד המיטה/ במכשיר האלקטרוני החביב עליכם?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

יש תגובה אחת לפוסט

  1. […] כאן על ספרים. אני תולעת ספרים גדולה, ומעריכה במיוחד (לצד רומנים, ביוגרפיות וממוארים) ספרי עיצוב טובים ואיכותיים. למעשה, זה נושא שאני אוהבת […]