• hp-cat-words
כללי

מדד האירועים לצרכן | חדוה | 17 ביוני 2013

 

בשעה שאני כותבת את הפוסט הזה, אני אוחזת בכוס הקפה השלישית שלי (שלא ממש עוזרת להשאיר את עיניי פקוחות) ומתייאשת מהעובדה ששוב יום ראשון ושמסתבר כי מדד המחירים לצרכן עלה בחודש האחרון ב-0.1%. מצד שני, מסתבר שגווינת' פאלטרו עוקבת אחרי Rooms and Words כי רגע אחרי שעלה הפוסט האחרון, היא פרסמה כתבונת "עשה-זאת-בעצמך" מבית היוצר של אביגיל אהרן בניוזלטר שלה, goop. ומסתבר גם שיש די הרבה אירועי עיצוב משמחים השבוע, כאלה שיעזרו לדירה שלי להיראות יותר מעוצבת בפחות כסף (ואולי אפילו ישכיחו ממני את לכתו בטרם עת של הפמוט האהוב עליי מניו יורק?):

אמנות במבצע

למעלה: סטודיו בעלי המלאכה | למטה: עבודות אמנות של לאה אביטל ואלעד לרום.

תספורת במרכז בעלי מלאכה

המרכז היפהפה הזה, שמתמחה בסדנאות ובקורסים של הדפסי רשת ושאר עניינים אמנותיים, חוגג שלוש להיווסדו, ולרגל כך מציע 'תספורת' על מחירי עבודות האמנות והעיצוב של האמנים שהתארחו בו: מחירים של עד 1000 ש"ח לעבודת אמנות ועד 500 ש"ח לעבודת עיצוב. זו הזדמנות מצוינת לרכוש אמנות לבית במחירים סבירים (פוסט מורחב על כך בקרוב) וגם לשטוף את העיניים  בסטודיו היפהפה.

לדף האירוע בפייסבוק

לאתר

פרטים: 20-22 ביוני,  י.ל פרץ 15 תל אביב

 

מכירת חיסול רהיטים

מכירת חיסול בגלריה כליפה | צילום: שני קגן

מכירת חיסול בגלריה כליפה

מכירת החיסול של גלריה כליפה לא תיראה כמו הזדמנות למצוא מציאות למי שלא התמצא במחירים המקוריים. גם לאחר ההנחות הגדולות, כשהרהיטים ופריטי הנוי נמכרים במחירי הפסד לדברי בעלת הגלריה עופרה כליפה, המחירים מגיעים גם ל-6,500 ש"ח (עבור שידת תרופות סינית עתיקה, שמחירה המקורי היה 21,500 שקלים). אז זה אולי לא המקום שאליו תלכו כדי לחסוך החודש, אבל זה כן המקום למצוא בו פריטי חמד שלוקטו באהבה גדולה מכל פינות תבל – כאלה שכמעט אין סיכוי שתמצאו בארץ, ובפרט לא במחירים המופחתים. היה לי הכבוד לראיין פעם את עופרה בגלריה, שנמצאת בביתה, ואני יכולה להעיד ממקור ראשון על האיכות של הפריטים ועל האופן המרהיב, הכמעט גדול מהחיים, שבו הם מוצגים.

לדף האירוע בפייסבוק

לאתר

פרטים: 16-22 ביוני, רח' ז'בוטינסקי 42, רמת השרון

 

הגרלת חדר ילדים

אורית זילברמן, דנה ישראלי ועופרה רון מזור |צילום: ינאי מנחם

אקסטרים מייקאובר: גרסת הילדים

גם אתם צפיתם בפרק הראשון של אקסטרים מייקאובר והתחלתם לחלום בהקיץ על הצוות המנצח שיבוא לחולל מהפך בחייכם, או לפחות בביתכם? למרבה המזל, שלוש מהבלוגריות והמעצבות המוכשרות בסביבה החליטו לעשות יד אחת ולהגריל מייקאובר אגדי לחדר ילדים ממוזל אחד. כל הפרטים אצל עופרה ממטבחי פטיט בבלוג (שיחד עם אורית מטווילינגן ודנה ישראלי מרכיבה את משולש הכוחות המעוצב הזה).

לפרטים

אין ספק שבציר האירועים השבוע משובח, נכון? קחו לכם עוד מבצעי קיץ על כריות וטקסטיל מבית קאס, ועוד מכירת חיסול בחנות העתיקות/יד-שנייה השוודית לופיס ואתם לגמרי מוכנים להתמודד עם השבוע. נתראה מחר!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

יש 2 תגובות לפוסט

  1. אםפותחים את השבוע אז לפחות שיהיה עם כל הטוב הזה.