• hp-cat-off
אוף טופיק

הסוד הגלוי של ברברה סטרייסנד | חדוה | 19 ביוני 2013

אז שמעתם את ברברה סטרייסנד שרה לשמעון פרס? ואתם הולכים להופעה שלה ביום חמישי או במוצ"ש? בין אם אתם מאלה שרכשו כרטיסים מבעוד מועד, אלה שמנסים להשיג כרטיסים להופעה של ברברה סטרייסנד, אלה שהיו רוצים אבל כבד להם בארנק (או שאולי דווקא קל מדי) או אלה שלא מבינים על מה המהומה – הנה פרט שכנראה לא ידעתם;

ברברה סטרייסנד צילום דיוקן

ברברה סטרייסנד | מתוך הספר My Passion For Design בהוצאת Viking

כשברברה סטרייסנד לא שרה לנשיאים או מופיעה, התחביב שלה הוא דווקא לעצב את ביתה הענק (גודלו של הבית הראשי קרוב לדונם, וזה לא כולל את בית האורחים, הגנים ושדרת החנויות שעליה אפרט מייד), שבו היא נהנית לארח שועי עולם. סטרייסנד אפילו כתבה ספר על עיצוב הבית שלה – ועל עיצוב בכלל – בשנת 2010, ואף התארחה בתכנית של אופרה כדי לקדם אותו (כולל איחוד מרגש עם רוברט רדפורד, לראשונה מאז "כך היינו").

העניין הוא שהתמונות בספר? בואו נגיד רק שהן לא מראות טוב טעם או איפוק רב. וזה בסדר, לא כולם צריכים להיות מעצבים דגולים, וזה בהחלט תחביב שקט ולא מזיק (בניגוד לתחביבים של כמה זמרים אחרים…), אבל לא ברור למה הוא צריך להוליד ספר. לדוגמה, תוכלו לראות למטה תמונה של "חדר הלבנדר" בבית האורחים של ברברה, שבו היא מספרת שהקליטה שירים עם זמרים אגדיים כמו טוני בנט וברי גיב. עוד דוגמה: שדרת "חנויות" שסטרייסנד הגתה ועיצבה: אחת מהן מכילה את אוסף בובות הפורצלן שלה, באחרת היא מאחסנת שמלות וינטג' ועתיקות ועוד אחת, "חנות הממתקים", הומה תמיד כשברברה מארחת.

חדר האורחים של ברברה סטרייסנד

חדר הלבנדר שבו הוקלטו לא מעט שירים

barbara streisand shopping mall antique clothing

שמלות וינטאג' ב"חנות" העתיקות של סטרייסנד

ברברה סטרייסנד כך היינו

חדר הקולנוע של ברברה סטרייסנד (על המסך, פריים מ"כך היינו")

הבית של ברברה סטרייסנד

הבית של ברברה סטרייסנד – מבט חיצוני | מתוך הספר

כריכת ספר העיצוב של ברברה סטרייסנד

כריכת הספר

בעקבות ספר העיצוב של סטרייסנד, My Passion For Design, הנה 5 כללים לידוענים שרוצים לכתוב ספר עיצוב:

  • עצרו לרגע וחישבו: יש לכם כישרון? לא כישרון משחק, שירה או הופעה בריאליטי – אני מתכוונת לכישרון עיצוב. במקרה של ג'וליאן מור, אגב, התשובה היא כן. וממש לא הייתי מסרבת לקרוא ספר עיצוב פרי עטה.
  • אל תחשבו פעמיים לפני שאתם נעזרים באנשי מקצוע: כותבי צללים, צלמים (ברברה סטרייסנד צילמה את רוב התמונות לספר שלה והתוצאה דווקא לא רעה בכלל מהפן הזה) וגם סטייליסטים שיכולים לשפר את המראה של כל חדר כמעט בעזרת אביזרים וטריקים שרק הם מכירים.
  • אתם אוהבים עיצוב, מתים על עיצוב. סבבה. כתבו על עיצוב מהזווית האישית שלכם ואל תציגו את עצמכם כגורו של התחום – אתם אף פעם לא תצאו מזה טוב.
  • תראו לנו כמה שיותר מהחדרים הפרטיים שלכם (חדר שינה, אמבטיה, מטבח)- זה בדיוק מה שגורם לאנשים (ואני לא מודה כאן בשום דבר) לקנות טבלואידים, לקרוא אתרי רכילות ולהתמכר לאתר כמו Hooked On Houses.
  • שאלו את עצמכם: האם קוראים לי ברברה סטרייסנד? אם התשובה היא כן, די בזה. אתם יכולים לעשות מה שיתחשק לכם וזה יהיה בסדר. אם התשובה היא לא, תימנעו מהפרויקט, ואם אתם חייבים- פעלו לפי הכללים הנ"ל. ואם התשובה היא אולי, כדאי שתראו רופא.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

יש 2 תגובות לפוסט

  1. […] נמשיך לרגע על הגל של ברברה סטרייסנד ונפליג למחוזות האסקפיזם. ואני מתכוונת להוליווד, כמובן. […]

  2. […] האסקפיזם והבריחה להוליווד בפוסטים האחרונים (על הבית של ברברה סטרייסנד ועל הבתים בסרט בלינג רינג) החלטתי הבוקר לכתוב על מה […]