• hp-cat-guest
אורחים

רשימות, משאלות והאירוע של הקיץ | חדוה | 31 ביולי 2013

בואו נפתח את זה: כמה מכם עורכים רשימות Wish List דמיוניות יותר או פחות? מה אתם חושבים על אנשים שמפנים את החברים לקראת ימי הולדת לרשימת הוויש ליסט שלהם באמזון, למשל? (קליק על הלינק יוביל אתכם לוויש ליסט שלי, שלא תגידו שלא אמרתי…) וכשאתם כבר עורכים רשימה כזו – אתם מצליחים להתאפק ולא לקנות הכל מייד? אני חייבת לומר שבתור מי שידה קלה מדי על כפתור ה"buy" (בעיקר באמזון. בעיקר מאז שנחשפתי לעולם המופלא של הקינדל.) אני דווקא גאה ביכולתי להתאפק. איכשהו, ברגע שהוספתי את השמלה/פוף/ספר/שידה ללוח הWish List שלי בפינטרסט, אני מרגישה שהם נהיו שלי ושיש לי פחות צורך בקנייה של ממש. ועם זאת, יש רשימות שהן פצצות מתקתקות שרק מחכות לבוא הצ'ק או ליום גרוע במיוחד שדורש פיצוי (מה שנתון לשיפוטי, כמובן.) אני שומעת כאן המהום של הזדהות? (או שזה מייבש הכביסה שפועל ברקע?) כשחברתי לטלי מבית ילדים.קום כדי להפיק את אירוע הקיץ שלה (זה קורה מחר ומחרתיים), שני דברים היו לי ברורים: א. שזו ההזדמנות לה אני מחכה כבר שנתיים, האירוע שבו אוכל לפגוש רבים מקוראי הבלוג מחוץ למסך המחשב ולווירטואליה. ב. שאני אצטרך להפעיל שליטה עצמית כבירה כדי לא לקנות הכל עוד לפני שיגיעו האורחים לאירוע… הנקודה השנייה רק קיבלה משנה תוקף לאחר שהצטרפו לאירוע גם מציגות נוספות כמו הביתה ופייפר בלה המשובחות. לכן החלטתי לחלוק את נטל השופינג ולבקש מכמה מהבלוגריות האהובות והמוערכות בארץ (ועליי באופן אישי) לשתף אותי ואתכם ברשימת הוויש-ליסט הבכלל לא דמיונית שלהן מהאירוע שלנו. למרבה המזל, מסתבר שלא רק שהפריטים שווים אלא גם המחירים שלהם (שימו לב לאלבום של הפריטים עד 100 ש"ח). מוכנים?

המלצות עיצוב, איריס פוגל בן חמו, וואשי טייפ  רב-תחומיות ועיסוק בהמון עניינים ובנושאים זה מאפיין ששכיח אצל בלוגריות, וזה מתבט היטב אצל איריס פוגל בן חמו, שהיא אשת אשכולות אמיתית עם בלוג מצליח, סדנאות וואשי טייפ ופוטושופ, ניהול קבוצה חדשה בפייסבוק ועוד. אז רק טבעי שהסתקרנתי באלו מוצרים היא תבחר.

הבחירות של איריס פוגל בן חמו מבלוג ההשראה Colourful Way:
הבחירה הראשונה שלי היא הכרית בדוגמת pied de poule. אני כל כך אוהבת את הדוגמה הזו ולכן כבר הקדשתי לה פוסט שלם ומרתק בבלוג שלי, ויותר מאשמח לגוון את הספה שלי בכרית זו.
all you need is love היא כרית יפהפה בגוון נטורל רגוע, ומובן מאליו שאם יש משהו של הביטלס בסיבה אני אבחר בו באהבה, מה עוד שזה היה  גם שיר החתונה שלנו.
הפוסטר של הביתה, על הדוגמה הגאומטרית, פלטת הצבעים הקרה והטרנדית, וניחוח היערות הרחוקים עושה לי את זה, ולא הייתי מתנגדת כלל לראותו מולי בכל פעם שאני מרימה עיניים מהמחשב. סלי הטקסטיל המקסימים היו משמשים אותי לכל דבר- החל מכביסה שצריך לקפל וכלה בחומרי יצירה רכים וצבעוניים  – בדים, חוטי צמר, ואולי בכלל לבובות של הילדה. ואת קערות העץ המקסימות הייתי טובלת במעט גומי, בדיוק כמו בפוסט הזה שלי.

 

פריטי ריהוט ועיצוב מומלצים, קפה ויפה רשימה, המומלצים של אפרת יפה,

אפרת יפה, מומחית לתוכן ושיווק בניו מדיה. בעלת סטודיו לפרסום ושיווק מותגי לייף סטייל. מייסדת ובעלת מגזין העיצוב הוירטואלי- קפה ויפה. אוהבת מילים וערכים, אסתטיקה ויצירתיות. אפרת נולדה עם עפרון בפה, ומאז היא לא מפסיקה לכתוב. היא גרה עם בעלה ו-4 ילדיה בירושלים, על שפת היער:

1. העששיות (של בית ילדים.קום) נותנות לי תחושה של ארץ גמדים דמיונית כזו ואני רק אחפש תירוץ להדליק בתוכם נרונית כל ערב….

2. אני אשת צעיפים. תמיד מחפשת כאלה שגם יוסיפו לי צבע, גם בהדפסים טרנדים, גם עשויים מחומרים איכותיים וגם במחירים שפויים. אצל הביתה, כל התשובות נכונות.

3. מקבץ הדפסים בשחור לבן לקיר של הביתה – אני אוהבת מקבצים של תמונות, ועוד יותר אוהבת כשמישהו כבר הכין אותם בשבילי. שחור-לבן במראה נורדי כזה- בעיני הוא מושלם! (נ.ב. אל תשכחו לתבל בצבע)

4. אני אוהבת מאד מראה של חומרים וצבעים טבעיים, בתנאי שהם מקבלים עקיצה של צבע בזנב. תך השיניים מוסיף חן גולמי של עבודת יד לחומרים שכה מתאפיינים בה.

5. כדי לשמח חלל מינימליסטי צעיר של איש דיגיטל שחוטא בסטריליות יתר. אוהבת את הגימורים המרוטשים והפרומים של הבד- המראה ה"זרוק" הזה יתרום מאד לחלל שסובל מקרירות.

המלצות עיצוב מיס פטל, מיס פטל עיצוב, פריטים מומלצים של מיס פטל,

שרית מחזיקה באחד הבלוגים היצירתיים בסביבה, שאותו היא מפעילה יחד עם סתו גרושקביץ. יחד הן נותנות לאלפי נשים בישראל השראה וסיבה להישאר ערות בלילה ולהכין דגים מעיסת נייר וקייק-פופס שאי אפשר לעמוד בפניהם. מה שנחמד זה ששרית וסתו כל כך מקסימות ומלאות חוש הומור שגם מי ששרפה כל עוגה שנכנסה לתנור שלה יכולה ליהנות מהבלוג שלהן. רשות הדיבור לשרית:

הייתי רוצה בביתי את כל המוצרים שראיתי. הכל! לו רק הייתה לי אחוזה בגודל מתאים… הבחירה הייתה קשה, ויצא שנמשכתי באופן טבעי לגוונים הרגועים הפופים המדהימים האלה, כלי המטבח בגוונים הטבעיים (בית ילדים.קום), השטיח (של וניל מדבקות קיר). ומנגד, דווקא הצבעוניות החיה, ועם זאת האחידה של התמונות מאוד מצאה חן בעיניי ואני בהחלט מתכוונת לאמץ לי אותן ;-)

המלצות עיצוב דנה ישראלי

את דנה ישראלי בדרך כלל לא צריך להציג וטוב שכך, כי את מספר הכובעים שהיא חובשת קשה למנות ועוד יותר קשה לתאר. מה ששובה את הלב ברגע שפוגשים אותה במרחב הווירטואלי או המוחשי הוא שמעבר לכך שהיא מובילה בגאון את מגמת הDIY בארץ, צלמת מוכשרת ומעצבת מוצר עם היד על הדופק של הרגע הבא – דנה היא פשוט אחת הנשים המקסימות שתפגשו. אז אחרי שתבואו לאירוע שלנו, אני ממליצה לכם לקפוץ לאירוע של דנה שגם הוא מתקיים ביום שישי הקרוב.

הבחירות של דנה:

1. המעטפה המשגעת הזו של בית ילדים – מקסים!!! פשוט לתלות בפינת העבודה לכל הניירות שמחכים לטיפול או בכניסה לבית למפתחות וכו'…

2. הפוסטר של פייפרבלה – פשוט משגע בעיני – גם כך לתליה וגם ליצירה – הייתי גוזרת את הבגדים ו"תולה" אותם על חבל עם אטבים – כבאנר לקישוט בחדר הילדים.

3. פוסטרים שחור לבן של הביתה – מתאים גם לבית מונוכרומטי וגם לבית צבעוני – שחור לבן בעיני – תמיד מוסיף אלגנטיות – כמו באופנה, גם בעיצוב הבית.

המלצות עיצוב, רשימת פריטים מעוצבים, אירוע בית ילדים, עופרה רון מזור, מטבחי פטיט

עופרה רון מזור היא לא רק אחת המעצבות המוכשרות בארץ וחלוצה בתחום רהיטי המשחק לילדים שיכולה ללמד דבר או שניים גם חברות חו"ליות נחשבות, היא גם חברה יקרה שלי שאני אוהבת מאוד (זה היה הגילוי הנאות). אבל שנים לפני שהכרתי אותה במציאות, קראתי את הבלוג המקסים של עופרה ולמדתי ממנו המון, וזה עוד לפני שמדברים על ההשראה ששאבתי מהטעם המעולה והמדויק שלה.

הבחירות של עופרה:

1. את הצעיף היפה של הביתה אני חומדת הרבה זמן והגיע הזמן שיהיה שלי.

2. כל דבר מינימליסטי צהוב ובטעם טוב (כמו הכריות של בית ילדים.קום) מתקבל אצלי באהבה ושמחה.

3. השרפרף הזה בדיוק משלים לי כסא חסר בפינת אוכל ועיצובו הפשוט מרגש אותי כל פעם מחדש.

4. המגשים מעץ – פשטות ושלמות.

איילת לנדאו, אירועי קיץ, אירועי עיצוב, סייל עיצוב, המלצות של מעצבת פנים,

את איילת, כמו רבות מהבלוגריות כאן בפוסט, עוד לא פגשתי מחוץ למסך המחשב (אולי מחר?) אבל כבר ברור לי שהיא אחת מהאנשים האלה שהאופי שלהם משתקף בבהירות דרך התמונות והמילים שהם משגרים לחלל האינטרנט. איילת היא מעצבת פנים מוכשרת שמפליאה למצוא תמונות יפהפיות אבל גם יודעת לסובב לי את הבטן בפוסטים אישיים כמו זה.

הבחירות של איילת:

1. איקסים? אוהבת! צהוב? אוהבת! כריות נוי? אוהבת! אז כשכל אלה מתחברים יחדיו, מה עוד אפשר לבקש?

2. אני מכורה לצעיפים. איכשהו הם תמיד משדרגים את ההופעה הכי סתמית והצעיף השמח והמנוקד הזה עושה לי את זה במיוחד.

3. איכשהו תמיד חסרים לי קולבים בארון…תמיד אני מתפשרת על הפלסטיקים הפושטיים. נראה לי ששווה לפנק את הארון גם בכאלה משודרגים.

4. מה אני יכולה לעשות שאני נמסה מפריטים נוסטלגיים שמחזירים אותי לילדות. הפוסטר הזה יהיה מושלם בחדר השינה שלי למשל או אולי בחדר האורחים? טוב, אין ברירה, מזמינה שניים טו-גו :)

5. כי אף פעם אין מספיק מקום לאיחסון ואם כבר אחסון אז שיהיה בסטייל.

ליאת הדס מעצבת פנים

הבלוג של ליאת הוא מקסים, יפה ומעורר השראה. אבל לא רק. כשאני קוראת פוסט של ליאת, שהיא מעצבת פנים מוכשרת, אני תמיד יודעת שאלמד ממנו משהו, כי היא לא רק מעצבת יופי של חדרים ובתים – היא גם מדייקת אותם. וזה מה שמבדיל בעיניי בין אנשי מקצוע עם אמירה וכישרון לבין חובבנים (שגם להם יש מקום, אבל זה כבר סיפור אחר). אגב, אם אתם רוצים לברוח לרגע מהלחות והחום, אני ממליצה לכם לקרוא את הפוסטים האחרונים של ליאת על פריס.

הבחירות של ליאת:

1. קולבי עץ- אני מאמינה שמגע אישי ויופי צריך להיות גם בחפצים יום יומיים שרק אנחנו רואים ולאו דווקא האורחים…. עם קולבים כאלו תתרגשו כל פעם מחדש כשתפתחו את הארון. במקום הכיסא המבויש בפינת החדר (כל חדר שינה…) עליו אנחנו נוטים לזרוק את בגדי היום בערמה, למה לא למקם מתלה עם הקולבים היפיפיים האלו.

2. כרית צהובה- אין כמו פריטים בצהוב להאיר את הבית והלב. הפוסט הזה יבהיר עד כמה שאני אוהבת את הצבע הזה.

3. פוסטר פרפרים- נייר עטיפה(?) שבשקט ראוי להיות ממוסגר ולתלוי כתמונה מעל פינת עבודה, במטבח או במעבר. איור עדין וצבעוני שמכניס נגיעה של טבע (אירופי) הביתה.

4. סלים מצמיגים – תמיד יפים ושימושיים. לצעצועי הילדים, עיתונים או תבלינים בגינה.

המלצות עיצוב קול אנד בלו

נופר כותבת בלוג עיצוב לילדים מגניבים במיוחד והיא גם אמא טרייה (כן, היא התאהבה בעיצוב לילדים עוד לפני שהפכה לאמא – ואני מבינה אותה לגמרי). נופר היא אחת מהאנשים היותר נדיבים ומשתפים כשמדובר ברעיונות – גם הפוסט הזה הוא בהשראת פוסט דומה שלה שבו השתתפתי – והיא אוהבת לפרגן למעצבים וליוצרים ולהפיץ בשורות טובות מהתחום כשהיא נתקלת בהן.

הבחירות של נופר: כחלק מהמסע האינסופי שלי אחר עיצוב חדרי ילדים, אני תמיד נהנת לשלב פריטים של 'גדולים' בחדר של הקטנים. הבחירות והעיצובים של 'הביתה' ושל בית ילדים.קום הם מקור בלתי נדלה להשראה 5 פריטים שאני פשוט חייבת בחדר ילדים >>

אחסון! כי את הצעצועים הצבעוניים חייבים לשמור ולרסן בכלי אחסון נעים ולא מאיים. לכן, גם הסלים העשויים מצמיג וגם סלי הטקסטיל (1) יכולים להיות פתרון מצוין לשמור קצת על השקט בעיניים (כמובן כשלא הכל מפוזר בכל הבית).

פוף סרוג (4). יש לי חולשה אמיתית לכל מה שעשוי מחוטי טריקו. אפילו עשיתי קורס בסריגה בחוטי טריקו, והשטיח השחור עדין מחכה שאסיים אותו. פוף. פוף (עגול דקורטיבי כמובן) הוא אביזר חובה בכל חדר ילדים מעוצב. תמצאו אותו בכל חדר עדכני בבלוגים הכי מובילים בחו"ל.

לוח גיר (3). ועוד אחד שמגיע עם מסגרת. גם פה אנחנו עדים לאחד הטרנדים החזקים בעיצוב הבית ובחדרי ילדים בפרט. אוהבת! אוהבת! אוהבת!

פוסטרים גיאומטריים של חיות (2). כי לפעמים צריך אביזר "ילדותי" בחדר, אז למה שלא יהיה סופר מעוצב. גם הטרנד הגיאומטרי מוביל היום את עיצוב חדרי הילדים והוא כאן כדי להישאר. הוסיפו לו מסגרות עץ פשוטות מאיקאה, או אפילו וואשי טייפ במראה לא מתאמץ והנה סגננתן את החדר בקלות.

ליטל מרדכי בלוג עיצוב

מה שכיף בפינטרסט זה שלרגע נראה שהכל כל כך קל: קל לסרוג, קל לאפות, קל לתפור וקל לעשות סטיילינג מושלם ולצלם את כל הנ"ל בכישרון ובדיוק. הבלוג של ליטל מרדכי הוא בדיוק ככה – היא כל כך מוכשרת ומאירת פנים שנראה שהכל פשוט טבעי וקל. שיתופי הפעולה שלה (לדוגמה, עם אפרת מ"קפה ויפה") גם הם יפהפיים לא פחות. לכן הסתקרנתי במיוחד לראות אילו פריטים יככבו בוויש-ליסט של ליטל:

1. לוח גיר – הוא מושלם למטבח והכי כיף קצת נוסטלגיה לכיתה א'.

2. מאוורר – כשראיתי אותו, ישר ידעתי שאסרוג עליו או שאלפף עליו חוטי כותנה.

3. קולב עץ – מקולבי הפלסטיק, הבגדים תמיד מחליקים. סוף סוף יש קולבים מעץ מעוצבים.

4. פוף סרוג – כבר אמרתי שאני אוהבת סרוגים??

5. שרפרף מעץ – אף פעם אין מהם מספיק. עדיין מתלבטת האם להשאיר אותו בצבע הטבעי שלו או לצבוע אותו בצבע בוהק.

אירוע עיצוב Rooms and Words, המלצות עיצוב חדוה קלינהנדלר, חדוה קליינהנדלר, חדווה קליינהנדלר

אני חייבת להודות שקצת מאתגר להרכיב רשימת וויש-ליסט משלי כשהחברות שמעליי עשו את זה כל כך טוב. אבל מה שכיף בוויש ליסטס זה שאין נכון ולא נכון, שתמיד אפשר לחלום ובמקרה הזה גם שלא חסר ממה לבחור… אז הנה הבחירות שלי:

1.  כמו שאפרת כתבה למעלה, העששיות האלה עושות לי שמח בלב. ולמרות שהן חמודות ומתוקות, הן לא מתיילדות ומתוקות מדי, כך שהן יכולות להשתלב היטב בעיצוב של חלל בוגר.

2. הפוסטר הזה (של פייפר בלה) הוא בחירה משותפת שלי ושל הבן שלי. אווירונים וצבע בשבילו, אופי וצבע בשבילי.

3.למי מאיתנו לא היתה אובססיה לכלב סקוטי באיזשהו שלב בחיים? אני זוכרת בצבעים חיים (אדום ושחור ליתר דיוק) סט של סוודר וחצאית סקוטי שלא הסכמתי להיפרד מהם גם כשהיו כבר קטנים בסביבות כיתה ב'. הבחירה בשחור ולבן הופכת את הכרית המתוקה של הביתה לקצת יותר מתוחכמת.

4. אם מדברים על אובססיות, אני לא רוצה לספר לכם כמה ימים מחיי בזבזתי על חיפוש מנורות ברזל וינטג' מאיטליה באיביי. (אל תנסו את זה בבית, הן עולות הון.) גופי התאורה האלה של ביתילדים.קום מזכירים לי את הנברשות האלה, בתוספת טוויסט מודרני ומחיר שווה ביותר (100 שקלים).

5. כבר הזכרתי את הבן שלי? בימי החופש הגדול אנחנו עושים כמעט הכל יחד, ולכן כשהרכבתי את הקולאז' הזה הוא אמר לי שאני חייבת להכניס את המובייל המקסים הזה של עמנואלה. פעם פיראט, תמיד פיראט

6. טוב, אני לא באמת צריכה להסביר למה בחרתי בקרש החיתוך הזה, נכון? הוא מהווה בעיניי את התגלמות המוטו שלי (אחד מהם לפחות) שדוגל בלהכניס את העיצוב ואת היופי לרגעים השגרתיים של החיים.

ועכשיו תורכם. מה הייתם מכניסים לוויש ליסט שלכם?

אני מחכה לראות אתכם מחר ומחרתיים וכבר ממש ממש מתרגשת! בבקשה אל תתביישו לגשת ולומר שלום!

לכל הפרטים על אירוע הקיץ של ביתילדים.קום ו-Rooms and Words

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

יש 6 תגובות לפוסט

  1. מאת נתנאלה:

    איזה יופי של פוסט! בהצלחה במכירה!

  2. מאת יוני:

    פוף סרוג עבור חדרי ילדים נראה כמו רעיון מעניין

  3. […] מספקים לרבים מאיתנו תירוץ (שוב המילה הזאת…) לערוך וויש-ליסטס או לפרגן לעצמנו משהו מפנק (וגם מפני שנראה שחצי עם ישראל […]

  4. […] לחג שאני מארגנת בשבוע הבא בבנימינה. בעקבות ההצלחה של האירוע הקודם שלנו, ובעיקר בעקבות האנרגיות הטובות ואווירת הכיף ואהבת […]

  5. […] מאחוריו רק בקיץ האחרון, כשארגנתי יחד עם ביתילדים.קום אירוע עיצוב בבנימינה. עוד משלב ההתכתבויות באימייל ובסמס התלהבתי מהן […]