• hp-cat-off
אוף טופיק

תל אביבים ועיצוב – סיפור אהבה | חדוה | 10 ביולי 2013

אתם יודעים מה מצחיק? אף פעם לא גרתי בתל אביב. אני אמנם מעבירה שם את רוב השעות שבהן אני מחוץ לבית או למשרד, ומתחזקת קשר משפחתי וחברי שורשי וגאה לעיר, אבל אף פעם (כנראה) לא אהיה תל אביבית. זה לא הפריע לי להתאהב בעיר לראשונה בתור ילדה דרך הסיפורים של סבתא שלי על דיזינגוף ומזא"ה ואיך רקדו ברחובות עם ההכרזה על קום המדינה – הסיפורים שלוו תמיד בהסכמה עם הגורל שהוביל אותה ראשית לירושלים ואחר כך לברוקלין והבטחה אילמת לערוך לי סיור בתל אביב של ילדותה. הבטחה שמעולם כבר לא הספיקה לקיים. בפעם השנייה התאהבתי בעיר דרך בית הספר היסודי ותיכון שלי, שניהם בקצוות שונים של העיר, שונים לא רק במיקום אלא גם באווירה. ובפעם השלישית התאהבתי בעיר כשהתחתנתי עם תל אביבי אמיתי של ממש וראיתי אותה דרך עיניו. אבל בפעם הרביעית – בפעם הרביעית, זו היתה הפעם שבה הרגשתי שהיא ממש שלי, שאני חלק ממנה והיא חלק ממני; כאשר הלכתי שעות כאמא טרייה באיזור גן החשמל המתפתח, נכנסתי לפשפש בחנויות יד שנייה, למדתי את הסחורה בנחלת בנימין בעל פה. מאז תל אביב ואני – אנחנו סיפור אהבה של ממש.ולכן, כששמתי לב שלמעלה ממחצית הקוראים של הבלוג (אתם!) מגיעים מתל אביב, לא יכולתי שלא לחגוג את הקשר של העיר האהובה הזו ועיצוב. הרי לפניכם מדריך מקוצר לכל מה שכתבתי בבלוג על עיצוב ותל אביב:

insta

בתים ומקומות יפים בתל אביב

 

מעצבים וחנויות עיצוב בתל אביב

 

סרטון וידיאו על בלוגים ועיצוב

ראיון וידאו איתי ועם סמי די עבור מגזין 9 ROOMS (לחצו על כפתור הפליי כדי לצפות)

הפקות

 

לאחר שערכנו את הסיור הווירטואלי הזה ברחובות תל אביב ובנוסטלגיה של הבלוג, אחזור ואומר מה שאמרתי כאן: בזמן האחרון אני עושה מאמץ למצוא מקומות מקסימים, מעוצבים ושימושיים גם מחוץ לתל אביב בפרט ואיזור המרכז בכלל ונתקלת במקומות מדהימים ומפתיעים (שבהם אשתף אתכם כאן עם הזמן). אחד מהם, שכבר קראתם עליו כאן, הוא ביתילדים.קום מבנימינה, של טלי רובין. לרגל שוק הלילה השווה שטלי עורכת החודש בחנות, היא גם מפרסמת כאן בבלוג, אבל המלצתי עליה כאן ובדף הפייסבוק של Rooms and Words הרבה לפני ההחלטה לפרסם, ואני עומדת מאחורי ההמלצה שלי: לכו לשוק הלילה, תבלו, תקבלו מתנות שוות (בכל ערב מוצר אחר במתנה) ואולי אפילו ניפגש.

ועכשיו, אני סקרנית לדעת, האם יש עיר או מקום שמעוררים בכם את עוצמת הרגשות והנוסטלגיה הזו? ומאיפה אתם בארץ או בעולם? קדימה, בשביל זה יש תגובות!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments are closed.