• hp-cat-people
אנשים

עיצוב ואוכל: כששתי אהבות נפגשות | חדוה | 3 בספטמבר 2013

בואו נהיה כנים, לכמה מאיתנו יש רק תחום התעניינות אחד? אני אתן לכם דוגמה: תחום ההתעניינות העיקרי שלי בשנים האחרונות הוא עיצוב, אבל הספרים תמיד נתנו לעיצוב פייט רציני, וגם תפירה ובישול משתרכים לא רחוק מאחוריהם, וזה עוד לפני שדיברתי על כתיבה… בשבילי בישול ואוכל זה לא רק משהו שעוזר לנו לחיות או שמכינים במהירות לארוחת הערב. אני נהנית לבשל ונהנית להמציא מנות ולהגיש אותן ולראות אנשים נהנים מהן, ואני נהנית גם ללכת למסעדה טובה כי מעבר לזה שכיף לצאת וכיף לאכול אוכל טעים, בעיניי כל מנה במסעדה טובה היא הזדמנות לחוות יצירתיות של אדם נוסף, כמו להיות בחדר מעוצב שגורם לנשימה להיעתק. זו הסיבה שאני מעריצה אנשים שגורמים לשתי האהבות שלי – עיצוב ואוכל – לדור בכפיפה אחת ולעשות את זה נהדר. דיאנה לינדר ודניה ויינר מהבלוג מתכוניישן הן הדוגמה האולטימטיבית. זוג החברות, שהן סטייליסטית מזון וצלמת אוכל (בהתאמה), נפגשו על סט הצילום והחליטו לשתף פעולה ומאז הן מפיקות פוסטים עם תמונות שעריבות לחיך לפחות כמו המתכונים שלהן. מה שאני אוהבת אצלן הוא שהמטבח שלהן בסטודיו מתנהל ממש כמו מטבח אמיתי (הייתי שם אז אני יכולה להעיד) ושהאוכל המצולם הוא אוכל טעים ואמיתי עד הביס האחרון שהן פשוט מכינות באופן מושלם, מסגננות ומצלמות ואז אוכלות (או אורזות ולוקחות הביתה או לחברים).

עיצוב שולחן חג מתכוניישן

שולחן חג של מתכוניישן. סטיילינג: דיאנה לינדר | צילום: דניה ויינר

עיצוב שולחן חג דיאנה לינדר

סטיילינג: דיאנה לינדר | צילום: דניה ויינר

סטיילינג לשולחן מתכוניישן

סטיילינג: דיאנה לינדר | צילום: דניה ויינר

חוש הסטייל המפותח של דיאנה ואוסף הכלים המרשים שלה (שלו הקדיש הצמד פוסט משלו) בשילוב עם כישרון הצילום של דניה מניבים תוצאות שנדיר לראות לא רק בארץ – אלא גם בעולם. אני חושבת שחלק מהסוד שלהן הוא שלא הכל חייב להיות "מושלם" – החולצה של הילד יכולה להיות מוכתמת, אפשר לדבר בפוסט על ניסיונות לעוגה שלא צלחו וכן הלאה. איכשהו, דווקא כשהן משחררות את הלחץ הזה לשלמות, נוצר הקסם ונוצרות תמונות, פוסטים ומתכונים יפהפיים וטעימים עם המון אופי וריח של בית וצליל של ילדים צוחקים בפארק (את הצלילים האלה אפשר לשמוע ממש, ולא רק בדמיון, בסדרת סרטוני הווידאו שדניה ודיאנה מפרסמות לאחרונה בשיתוף עם יטבתה).

מתוך אוסף הכלים של דיאנה. סטיילינג: דיאנה לינדר | צילום: דניה ויינר

מתוך אוסף הכלים של דיאנה. סטיילינג: דיאנה לינדר | צילום: דניה ויינר

כלים מיוחדים לשולחן החג

מתוך אוסף הכלים של דיאנה. סטיילינג: דיאנה לינדר | צילום: דניה ויינר

אבל בואו נחזור רגע אחורה ונדבר שוב על החיבור בין עיצוב לאוכל. אצלרובנו השילוב הזה מתבטא בעיקר בשולחן החג של ראש השנה או ליל הסדר: כל המשפחה המורחבת יושבת לשולחן לערב שלם, ואין ספק שבחירת הכלים, ההגשה והעיצוב יכולה להוסיף המון לאווירה. האהבה הזו לסידור השולחן – שבאנגלית אפילו יש לה מילה בפני עצמה: tablescape – היא זו שגרמה לי ולטלי להקדיש את האירוע הנוכחי שלנו אך ורק לשולחן החג. ביריד, שיתקיים היום מחמש אחר הצהריים ואל תוך הלילה, משתתפות מעצבות קרמיקה, טקסטיל ועוד שכולן יציגו פריטים שיכולים לשדרג את שולחן החג שלכם, לשמש כמתנות למשפחה או למארחים וגם להישאר ולשמח אתכם הרבה לאחר שהחג יהיה זיכרון רחוק (ובתקווה, גם מתוק). כשדיאנה שמעה על הרעיון הזה, היא התלהבה כמו שרק מי שהנושא בעורקיה יכולה להתלהב והציעה לערוך שולחן חג לדוגמה במקום. דיאנה תערוך את השולחן מפריטים שיימכרו ביריד שלנו ותחלוק טיפים מניסיונה כסטייליסטית, שתוכלו ליישם אצלכם בבית. אני כבר מתכננת להפתיע את ההורים שלי עם כמה טריקים שאשלוף מהשרוול של דיאנה… אני כמובן אצלם תמונות מהתהליך ואעלה לאינסטגרם ולפייסבוק, כי תיעוד זה חשוב!

 סטיילינג: דיאנה לינדר | צילום: דניה ויינר

סטיילינג: דיאנה לינדר | צילום: דניה ויינר

אני מקווה לפגוש אתכם היום באירוע – אבל גם אם בינתיים אנחנו נפגשים רק דרך הבלוג, אני מאחלת לכם שנה טובה ומתוקה מכל הבחינות ועד הפרט הקטן ביותר.

לכל הפרטים על היריד, הקליקו על התמונה:

כלים לשולחן ראש השנה מתנות ברגע האחרון לראש השנה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

יש תגובה אחת לפוסט

  1. מקסים מקסים שיהיה בהצלחה ביריד ושנה טובה!!