• hp-cat-rooms
חדרים

הסבר פניך לתייר -או- סיור עיצוב בתל אביב | חדוה | 20 במאי 2014

ג׳ון לנון לא היה רק מוזיקאי מחונן ואייקון שנגדע באיבו, הוא גם ידע לקחת אמיתות כואבות וליצור מהן מטבעות לשון כמו החיים זה מה שקורה בזמן שאנחנו מתכננים תכניות (כמה דורות קודם מישהו אמר ״אַ מענטש טראַכט און גאָט לאַכט״, שזה אותו הדבר – רק באידיש). אני נוכחתי באמיתות האמרה הזו כשממש משום מקום נפלה עליי שעלת – מחלת ילדות מעצבנת שהיתה אמורה כבר לפוס מן העולם ומסתבר (עכשיו כבר מניסיון) שהיא נמשכת שלושה חודשים ארוכים ולפעמים אפילו יותר. אז בזמן שהפחדתי את סביבתי בשיעולים, הצטברו כמה פוסטים שהשתוקקתי לחלוק אתכם, וגם הגרלה אחת מדהימה שלא זכתה לכבוד הראוי לה (ולכן הוארכה כעת עד אמצע יוני. כל הפרטים על הגרלת מדבקות הקיר של טאיו כאן>>).

איגור ואני על רקע נמל יפו התכול, בין תחנה לתחנה בסיור העיצוב התל אביבי

למזלי הרב עד שאיגור הגיע לארץ כבר שבתי למיטבי. איגור, אם אתם לא מכירים, הוא בלוגר מקסים ממינכן שהכרתי בטוויטר לפני כמה שנים. אני כבר לא זוכרת איך הכרנו בדיוק, אבל הדרך לידידות אמיצה היתה קצרה מאוד, והדרך לשכנע את איגור להגיע לישראל היתה קצרה עוד יותר, אבל לקח זמן עד לשלב הביצוע. כשאיגור ופיליפ הגיעו, נפגשנו לארוחת ערב עם שאר החברים המקומיים: סיון, דיאגו ושרה (עינת בדיוק השתזפה בחופשה). בוקר אחר כך נפגשנו בעשר בבוקר ליד דירת ה-airbnb של השניים באיזור רוטשילד ויצאנו לסיור בשוק הפשפשים, בחנויות עיצוב ביפו, בנמל יפו ובהמשך גם בנחלת בנימין. באמצע עצרנו להפסקת תה ב-nine rooms, ואחר כך קפצנו לסטודיו של איה וניר המדהימים מStudio Cheha, שקמפיין המימון של גוף התאורה שלהם עושה גלים בעולם.

אני מזמינה אתכם לקרוא על הכל בבלוג של איגור, ומנצלת את ההזדמנות לשתף כאן את לוח הפינטרסט המתהווה שלי על עיצוב בתל אביב (אם תיכנסו לקישור תראו שהכל מסומן על המפה – שיהיה נוח גם לחסרי חוש כיוון כמוני) וגם כמה פוסטים מן העבר שחוגגים את העיצוב המדהים בעיר האהובה עליי:

Follow Chedva Kleinhandler's board TEL AVIV on Pinterest.

5 חנויות עיצוב אהובות (רובן באיזור תל אביב)

מקומות אהובים בתל אביב – הפקה שלי למגזין הבריטי Heart Home

ביקור בבית צבעוני שעיצבה שני רינג

ביקור סטודיו – חנות הצבע של ראלף לורן

מדברים על עיצוב עם אדם גזלה

ביקור סטודיו – בוטיק עיישה ביפו (שנסגר מאז, אבל לטובת הנוסטלגיה)

בוקר בקפה מוגרבי

הדירה האוורירית של אילנית

ראיון עם המעצב-אמן אהרון כהן

אם הגעתם עד לכאן, הנה עוד תזכורת להשתתף בתחרות על מדבקות הקיר היפהפיות של Tayo. כדי להשתתף ולזכות במדבקות, ראו את הפרטים בקישור.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

יש תגובה אחת לפוסט

  1. […] לקרוא בלוגים ולהיות בקשר עם הבלוגרים שמאחוריהם ועם חברותיי המגיבות – זו היתה עבורי דרך […]