• hp-cat-guest
אורחים

2011-12: רוקסי אוונס, Society Social | חדוה | 14 בספטמבר 2011

מה שלומכם? היום אנחנו ממשיכים בסדרת 2011-12, שבמסגרתה אני מארחת מעצבים נבחרים מהארץ ומהעולם כדי לשמוע את דעתם על 2011 בעיצוב, ואת התחזיות, הציפיות והתקוות שלהם לשנה הקרבה.

רוקסי טה אוונס- סושייטי סושל, צילום: קורטני אפל

את רוקסי טה אוונס אני לא מכירה זמן רב, אבל היא נכנסה לליבי בסערה כשגיליתי את ה"מגלוג" המדהים שהפיקה לחברת הרהיטים שלה, Society Social. מה זה מגלוג, אתם שואלים? ובכן, רוקסי – כמו רבים מאיתנו – מאסה בכל הקטלוגים המשעממים שמראים כאילו נתקעו בשנות השמונים, וכשהשיקה את החברה שלה החליטה להפיק קטלוג שיהיה בעצם מגזין ובו, לצד הפקה מקסימה שצולמה בביתה של המעצבת המוכשרת מונה רוס ברמן (שהזכרתי כאן), ביקשה מבלוגרים, מעצבים ואנשים עם טעם טוב לכתוב על הנושאים שאליהם מחוברת החברה שלה, כמו אירוח, עיצוב וחיים טובים. אתם מוזמנים ליהנות מהמגזין-קטלוג בעצמכם, לאחר שתקראו את תשובותיה של רוקסי לשאלון שלנו.

מתוך המגלוג. צילום: קורטני אפל

Rooms and Words: מה דעתך על טרנדים בעיצוב? האם את חושבת שהם נחוצים או מיותרים?

RTW: יש משהו בקנייה של פריט שעונה לטרנדים האחרונים, כמו שראו בעיתון, שגורם לצרכנים להרגיש מאוד בנוח. כמעצבת אני חושבת שחשוב להישאר מעודכנים ולשלב את הטרנדים בעיצוב, אבל חשוב עוד יותר לעשות זאת בדרך שלך. קחו צבע או הדפס טרנדיים ותשתמשו בו, אל תתנו לו להשתמש בכם. כמו שאומרים באופנה שהאדם צריך ללבוש את הבגד ולא הבגד את האדם.

RW: איזה טרנד יישאר מזוהה עם שנת 2011? כזה שכשייתקלו בו בעוד כמה שנים יגידו "זה כל כך 2011"?

RTW: ורוד! אני מאוד אוהבת ורוד, אז כיף לי לראות אותו בכל מקום.

RW: איזה טרנד נוכחי את אוהבת, והאם תמשיכי להשתמש בו בעבודתך גם לאחר שההייפ ישכך?

RTW: אני מאוד נהנית לראות עציצים של פיקוס כינורי בכל מקום. זה נראה נהדר בחדר סופר-מסוגנן כמו של ג'ונתן אדלר או בחלל נינוח יותר כמו שער יוני של House Beautiful, שעיצב קן פולק.

RW: ומאיזה טרנד כבר ממש נמאס לך?

RTW:זיגזג (באנגלית chevron)! איפה עוד ישימו את זה, על נייר טואלט?

RW: יש לך תקוות ותחזיות בתחום העיצוב לקראת 2012?

RTW: לאחרונה אנשים ממש מתחילים להעז ולהיענות לפריטים צבעוניים יותר- אולי בעקבות צבעי הניאון בקולקציות של ג'יי קרו, קמפיין "Live Colorfully" של קייט ספייד והבלייזרים הצבעוניים של זארה. אני מקווה שהמגמה הזו תימשך- בז' זה משעמם! אני גם מקווה שהטרנד הנוצץ יופיע יותר גם בתעשיית עיצוב הבית. לאחרונה, כל המעצבים הנחשבים הכניסו המון נצנוץ לקולקציות- נעלי הגליטר של מיו מיו, הז'קט של דולצ'ה וגבאנה שביונסה לבשה בטקס ה-MTV VMA האחרון… הייתי היום בסוהו [בניו יורק] וכמעט התעוורתי מרוב נצנצים בחנויות. אני מתערבת שבקרוב נראה את זה גם בתחום העיצוב לבית, לפחות אצלי- כריות הפאייטים שלי יושקו ממש בעוד כמה שבועות!

תודה רבה, רוקסי. וכעת- מה דעתכם? מה אתם חושבים על הקונספט של מגזין-קטלוג? ולמה מדבריה של רוקסי התחברתם? ספרו לי בתגובות

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments are closed.