• hp-cat-words
מילים

מחשבות על עיצוב: אפשר לעצב אושר? | חדוה | 22 בספטמבר 2011

 

את הפוסט הבא כתבה ג'יל סורנסן. ג'יל היא מעצבת אמריקאית ממוצא שוודי, שבבעלותה החברות LiveLike You ו-Marmalade Interiors. הפוסט תורגם ברשותה, כחלק מסדרת פוסטים שידונו בעיצוב בהקשר האנושי שלו. -חדוה

מי שעוקב אחר הבלוג והקריירה שלי מכיר את אהבתי לצבע. שואלים אותי המון – מה הסיבה לכל הצבע הזה? מה היה הטריגר שהביא אותך להשתמש בכל כך הרבה צבע? למרבה האירוניה, בכלל לא שמתי לב עד כמה צבעוני הבית שלנו נראה לעיניים זרות עד שהוא צולם. במשך שנים, הבית היה מלא בצבעים ניטרליים ובגוונים עמומים, אך בית הוא דבר שלובש ופושט צורה עם השינויים שעוברים על דייריו. במקרה שלנו, עברה עלינו תקופה קשה מאוד, והבית שלנו היה חייב לעזור לנו בדרך היחידה שבה בית יכול לעשות זאת.

בשנתיים וחצי האחרונות, אביו של לוק [בנה של סורנסן, ח.ק.] נאבק בסרטן סופני. לוק נאלץ להתמודד עם כאב נפשי ברמה שאף ילד בגילו לא צריך לחוות, ואני הרגשתי שהבית שלנו מוכרח להתגייס לעזרתו, וכך הבית שלנו הפך לחוף מבטחים ססגוני, בניסיון לעודד אותו.

האם אתם חושבים שהבית שלכם, או עיצובו, יכול לעזור לכם?

חוף מבטחים ססגוני. עיצוב: ג'יל סורנסן, Marmalade Interiors. צילום: טניה מאלוט.

כפי שאתם רואים, הבית שלנו עבר מספיה לטכניקולור.

החיים לא תמיד מתייחסים אלינו כפי שקיווינו או חלמנו, אבל אנחנו יכולים למצות את המיטב ממה שניתן לנו. אני מאמינה בכל ליבי שהבתים שלנו יכולים לעזור לנו.

מה אתם חושבים?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

יש 5 תגובות לפוסט

  1. ללא ספק שעיצוב החלל בו נמצאים יכלו לשנות את הרגשות, מחשבות ואת כל היום עבורנו.
    אשמח לטיפים…

  2. מאת שלומית:

    איזה בלוג מקסים – שמחתי להתוודע באדיבות עדנה אברמסון!

  3. […] בעולם העיצוב זו אחת המטרות שלי בבלוג הזה ובכלל, וכבר דנו בעבר בקשר של עיצוב לאושר, לדוגמה. אני ממש אשמח לשמוע כאן בתגובות (או באימייל) גם […]